دسته‌بندی نشده

شکلات بونتی را بیشتر بشناسید

شکلات بونتی را بیشتر بشناسید

Bounty یک شکلات است که توسط Mars ساخته شده و در سطح بین المللی فروخته می شود. این شکلات که در سال 1951 در انگلستان و کانادا معرفی شد دارای مفز نارگیل با روکش شکلات شیری (که در بسته بندی آبی فروخته می شود) یا شکلات تیره (که در بسته بندی نارنجی فروخته می شود) می باشد و معمولاً به صورت دو تکه پیچیده شده در یک بسته فروخته می شود.

از سال 2006، یک نسخه از شکلات بونتی با طعم گیلاس نیز در استرالیا موجود شد.  در ابتدا این طعم نسخه محدود بود، اما از سال 2013 بدون محدودیت در دسترس قرار گرفت. در اروپا، طعم انبه نسخه محدود در سال 05-2004 و در روسیه و اوکراین در سال 2010 در دسترس بود. یک نسخه با طعم آناناس نیز در روسیه در سال 2014 در دسترس قرار گرفت.

تاریخچه شکلات  Bounty 

برای اینکه شکلات بونتی را بیشتر بشناسید کمی در مورد تاریخچه آن صحبت می کنیم .

این شرکت توسط یک  زن و شوهر تأسیس شد که می خواستند محصولات سالم و پایدارتری را به جهان ارائه دهند. آنها شروع به آسیاب کردن تکه های شکلات و اضافه کردن آنها به خوراکی های دیگر در آشپزخانه خود کردند تا اینکه بهترین دستورساخت برای شکلات Bounty  را پیدا کردند.

همچنین، نکته جالب توجه این است که بنیانگذارآن، ویلیام فراولی، در جزیره بورنئو در مالزی زندگی می کرد و از تجار عرب الهام گرفت تا شکلات را با امضای خود با نوقای نارگیل و بادام بسازد.

این محصول که در ابتدا به نام جزایر بونتی در نیوزلند نامگذاری شد، اولین بار در سال 1953 به عنوان یک شکلات شیری پوشیده از نارگیل عرضه شد.

شکلات شیری با تکه های نارگیل مخلوط شده در آن که با شکلات تیره پوشانده شده است تولید می شود. در سراسر جهان در دسترس است اما به دلیل استفاده زیاد از نارگیل که در معرض دما و رطوبت گرم قرار می گیرد و به سرعت فاسد می شود، فقط در ماه های زمستان در آمریکا به فروش می رسد.

مواد مغذی و مواد تشکیل دهنده شکلات بونتی چیست؟

اطلاعات تغذیه ای شکلات Bounty شامل کالری، چربی، کربوهیدرات، قند، پروتئین و نمک است. مواد تشکیل دهنده شامل شکلات شیری حاوی حداقل 14 درصد مواد جامد شیر، عصاره طبیعی وانیل، نمک، مرطوب کننده (گلیسرول)، پودر آب پنیر به دست آمده از شیر، چربی شیر و لاکتوز است.برخی دیگر امولسیفایرهایی مانند لسیتین سویا و E471، پودر شیر بدون چربی، توده کاکائو، کره کاکائو، شربت گلوکز، نارگیل خشک شده و شکر هستند.

راه های ارتباط با ما

ایمیل: info@chokomart.com

تلفن سفارشات : 09128598745

اینستاگرام : choko_mart

آدرس وب سایت : https://www.chokomart.com

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *